EYLÜL'Ü SEVERİM......

    EYLÜL'Ü SEVERIM ...                                                                                                                                                                      Yağmuru, hüznü de nedendir bilinmez ama; Eylül geldimi, yağmur yağdımı   çocuk olur yüreğim, gözlerim dolu dolu olur.   Serin esen bir rüzgarın,  tozlu gövdeli ağaçların,   yapraklarını dökmesini,anımsarım, hep hüzünlenirim.   Ben hüznü severim,  nedendir bilmem ama severim.   rüzgarlar eser yüreğimde, yağmurlar yağar gözlerimde,   çocuk olur umutlanırım.   Içimde fırtınalar kopar o an.   Eylülde acılar mahkum alır beni.   özlem kaplar içimi içimden şiirler yazmak geçer. Ben hüznü severim oysa..  Kendimi bildim bileli.. Bir Eylül gecesi, serin bir rüzgar esiyor üstüme. Ayaklarımda sızılar, zaman geçiyor ayaklarımın arasından. Bir çadır var kaldırımda umutların doluştuğu,bir çadır. Ey! Acımasız zaman değişen sadece zaman olsa,gam yemem..! Ya insanlar..? Ben hüznü severim, ben Eylülü severim. kendimi bildim bileli böyleyim.. Hüzün dolaşıyor yüreğime Eylülde, gözlerim buğulanıyor, gecenin serinliği düşüyor içime, özlemlerim karışıyor şehrin ışıklarına, tutkularım dolaşıyor damarlarımda ben Eylülü severim kendimi bildim bileli ........................................... Tülay BALCI


28 Mayıs 2009 Perşembe

Let's Cook Mutfak Atölyesi...






















Let's Cook Mutfak Atölyesi Göktürk'te açıldı,
İlk katsanın düzenlediği çayda tanıştığım pasta tasarım ve heykel sanatcısı Zeynep Ada ile sirk temalı düzenlenen ilk maket pasta kursuna bende katıldım sıcak ve eğlenceli bir ortamda son derece güzel ve verimli bir gün geçirdim...Teşekkürler Zeynep Ada teşekkürler Let's Cook....

Bu akşam ise Herşey dahil programınında çıkan Özgür Şef'le Özgürce Dünya Mutfağı çalışmaları var çok eğlenceli gececeğine emin olduğum bu kursa inşallah bende bir gün katılabilirim..
Kurslar hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlar,
0212 322 82 20
0532 747 73 38 nolu telefonlardan kendilerine ulaşabilirler...

Not:Sedef'cim bir gün yaptığın o harika çicekleri bizlerede öğreteceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum ilk öğrencin benim:))



Zeynep Ada ile sirk temalı maket pasta..

Zeynep Ada ile sirk temalı maket pasta..

Zeynep Ada ile sirk temalı maket pasta..

6 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM BENİM SENİN BİLGİLERİN KURSTA ÖĞRETİLENLERDEN DAHA FAZLA ELİNDEN TUTAN OLSA HEPSİNDEN BAŞARILISIN AZİMLİ, GİRİŞKEN ,ÖZELLİĞİNLE BİR GÜN GELECEK EN GÜZEL YERLERDE SENİ GÖRMEK NASİP OLACAK KUCAK DOLUSU SEVGİLER EYLÜL'CÜĞÜM

Sevil Şahin dedi ki...

eylül ablacım eminim senin kursa falan ihtiyacın yok sen dahada sahanelerini yaparsın yapıyorsunda
ben hala pazar gununu anıyorum en kısa zamanda tekrar görüşmek dilegiyle ablacımm

nanekokusu dedi ki...

canım eylülcüm,
sana hayran oluyorum keşke bizim buralarda da böyle kurslar olsaydı ne güzel olurdu canım benim en güzel günlerin senin olması dileğiyle sevgiyle öpüyorum celile

pasta evim dedi ki...

HERŞEY KUSURSUZ GÖRÜNÜYOR. ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN.

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

canım işlerim çok yoğundu uğrayamadım çok güzel göz kamaştıran pastalar eklemişsin ellerine sağlık canım, gül ablacığıma katılıyorum, senin mütevaziliğinden kaynaklanıyor çünkü çok ama çok başarılısın , herşeyin en güzelini yapacağını biliyorum, inşallah herşey gönlünce olur canım, sen bunu çoktan hakettin, sevgilerimle...

SeyyAh dedi ki...

Ooooo maşallah...
Siz pastada sanatı aşmış tadımlıklar vesilesi ile mesaj vermeye de başlamışsınız....
Çok güzel sonuçlar elde etmişsiniz, emek ve ellerinize sağlık.
Ailecek selam ve sevgilerimizi yolluyor, sağlıklar diliyoruz.