EYLÜL'Ü SEVERİM......

    EYLÜL'Ü SEVERIM ...                                                                                                                                                                      Yağmuru, hüznü de nedendir bilinmez ama; Eylül geldimi, yağmur yağdımı   çocuk olur yüreğim, gözlerim dolu dolu olur.   Serin esen bir rüzgarın,  tozlu gövdeli ağaçların,   yapraklarını dökmesini,anımsarım, hep hüzünlenirim.   Ben hüznü severim,  nedendir bilmem ama severim.   rüzgarlar eser yüreğimde, yağmurlar yağar gözlerimde,   çocuk olur umutlanırım.   Içimde fırtınalar kopar o an.   Eylülde acılar mahkum alır beni.   özlem kaplar içimi içimden şiirler yazmak geçer. Ben hüznü severim oysa..  Kendimi bildim bileli.. Bir Eylül gecesi, serin bir rüzgar esiyor üstüme. Ayaklarımda sızılar, zaman geçiyor ayaklarımın arasından. Bir çadır var kaldırımda umutların doluştuğu,bir çadır. Ey! Acımasız zaman değişen sadece zaman olsa,gam yemem..! Ya insanlar..? Ben hüznü severim, ben Eylülü severim. kendimi bildim bileli böyleyim.. Hüzün dolaşıyor yüreğime Eylülde, gözlerim buğulanıyor, gecenin serinliği düşüyor içime, özlemlerim karışıyor şehrin ışıklarına, tutkularım dolaşıyor damarlarımda ben Eylülü severim kendimi bildim bileli ........................................... Tülay BALCI


9 Haziran 2009 Salı

Fotograflı Kitap Pasta..

Resimli Kitap Pasta..
Sevgili kızımın en sevdiği öğretmenlerinden biri olan yazar Mustafa Fırat doğum günü süprizi için eşi Berna Olgaç'nın yeni çıkacak şiir kitabının ön kapağını ve Berna Hanımın fotografının bulunacağı kitap şeklinde bir pasta istedi..Eşide kendisi gibi yazar olan geçtiğimiz aylarda tv programlarındada şiirlerini dinlediğimiz,çok samimi ve içten olan bu çiftin pastalarını yapmakta bana ayrıca bir zevk verdi tabi:) geçikmelide olsa buradan Berna hanımın doğum gününü kutlar bir ömür boyu mutlu ve sağlıklı günler dilerim...
Resimli Kitap Pasta..
Mart ayında yaptığım bu pastanın resimlerini flickr'a eklediğim halde bloguma aktarmayı unuttum ne yazıkki taki SEKERSHOP'tan Sevgili Esra'nın başka bir pastama yaptığı yorumu görünceye kadar:)) farkında olmadan bana hatırlattığı ve pastanın üstündeki fotograf baskısını sorunsuz ve sağlam bir şekilde bana ulaştırdığı için çok teşekkür ediyorum...

15 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Çok güzel. Bu fotograflar yenilir mi, yoksa gerçek bir resim pastanız üzerinde mi koydunuz?

pasta evim dedi ki...

PASTA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR. AYRICA KİTAPTAKİ SAYFALAR ÇOK PROFESYONELCE OLMUŞ. GERÇEKTEN ÇOK ŞIK GÖZÜKÜYOR.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

gülay dedi ki...

canım ya ellerine sağlık pastan tek kelime ile süper olmuş... sizi tanımasaydım bu pastanın evdeki imkanlarla yapıldığına beni zor inandırılardı.. inş.birgün bende böyle pastalar yapabilirim...
ziyaretin beni çok mutlu etti:)) sen iste ben sana her zaman yaparım patlıcanlı salata:))
sizi ve kızınızı çok öpüyorum...
sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

Eylül Ablacığım Merhabalar, Gülayın arkadaşı Yasemin Ben :) Gülayın bloğundan bana selam göndermişsin ayrıca Gülay bugünde bana selamı iletti, çok ama çok mutlu oldum, çok teşekkürler. Bende seni ve kızını tanıdığıma çok memnun oldum. Tekrar en kısa sürede görüşmek üzere Sevgiler Yasemin

Gönül dedi ki...

hayatım teşekkür ederim.....dualarını ve smslernii bekliyorum..sevgilerimle öpüyorum..pastan harika olmuş ellerine sağlık..ayşemle ilgili söylediklerine bende katılıyorum o çok cici bir insan....sevgiler

hayat dedi ki...

Canım arkadaşım, resim gibi bir pasta yapmışsın. İnsan yemeğe kıyamayacak.ellerine emeğine sağlık.
Eylülcüğüm seni çok öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum...

SOFRAM dedi ki...

Eylül'cüğüm nasılsın canım, bu sıralar çok fazla giremiyorum nete, malum yaz geldi, temizlik işleri bitmiyor.Ben de arada fırsat buldukça az da olsa ziyertlerimi yapıyorm.
Canım bu ne kadar emek isteyen harika bir pasta olmuş, tabii bir sabır işi de, tebrikler canım, mükemmeml pastalar yapıyorsun, ellerine emeğine sağlık, bu pastalara kıyılıp ta yenir mi?
Berna Hanıma da nice mutlu yıllar...
Canım herşey gönlünce olsun, öpüyorum sevgilerimle...
Ailecek selamlar...

SOFRAM dedi ki...

Eylül'cüğüm ailecek kandilinizi kutluyor, tüm islam alemine de hayırlara vesile olmasını diliyoruz.
Canım börek tarifini beğenmene sevindim, umarım yaptığında da aynı fikirde olursun,şimdiden ellerine sağlık, afiyeler olsun,öptüm canım, ailecek sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz...

Dilek Mutfakta dedi ki...

Eylülcüm hayırlı kandiller,pastalar süper ellerine sağlık.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Bitanem o kadar yoğunumki bir bilsen annem rahatsızdı kalp damarlarında sorun vardı stent takıldı temmuzun 12 sinde torunların sünneti var ağustosun 15 inde kızım doğum yapacak.
geçen pazar günü kartal ilçesinin düzenlediği bir yemek yarışmasında birinci seçildim sakın sanma beni unuttu ablam diye
her zaman sizlerleyim canım benim kandilin mübarek olsun HAYIRLARA VESİİLE OLSUN KUTLUYORUM SANAT ESERİ GİBİ OLMUŞ BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYOR ÇOK ÖPÜYORUM SEVGİYLE KUCAKLADIM CANIM

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Canım benim yazmıyorum diye sanmaki görmüyorum seni, takipteyim haberin olsun :)

Bende sadece pastalara kullanıyordum ahududuyu, donmuş olunca işlenmemiş halinin tadına bakmak gelmemişti aklıma. İşlemden geçtikten sonra elbette biliyoruz tadını canım :)) Fakat doğal tadı öyle farklı ki anlatamam. çok keskin çokkk :))

gülay dedi ki...

canım eylülcüm senin ve kızının kandili mübarek olsun.. güzel dileklerin için çok teşekkür..
tekrar görüşmek dileklerimle kocaman öpüyorum..

www.hayriye73.blogcu.com dedi ki...

Eylülcüm kandilin kutlu olsun canım...sevgilerimle....

lezzet sokağı dedi ki...

Merhaba Eylül hanım

Bunun gerçek bir pasta olduğuna inanmak çok zor. Muhteşem olmuş. Sizi ilk Cumartesi Taksim'deki pastakoliklerin buluşmasında tanıdım. Pastalarınıza ve kurabiyelerinize bayıldım. Ayrıca uygun fiyata kolayca bulunabilecek pasta malzemeleri ile ilgili verdiğiniz bilgiler çok yaratıcı.
Sevgiler...

gonca dedi ki...

Merhabalar yaptıklarınız çok güzel kuzenime bir doğum günü sürprizi yapmak istiyorum ve fotoğraflı pasta yapmaya karar verdim fakat nasıl yapıştığı konusunda bilgi vermenizi rica edeceğim pastamı ganajla yada çikolata eritip kaplamak istiyorum fotoğraflı pastaya uygun olurmu sizce bir problem yaşamamak için sizin deneyimlerinizden faydalanmak istedim umarım yardım edersiniz sizden cevap bekliyorum