EYLÜL'Ü SEVERİM......

    EYLÜL'Ü SEVERIM ...                                                                                                                                                                      Yağmuru, hüznü de nedendir bilinmez ama; Eylül geldimi, yağmur yağdımı   çocuk olur yüreğim, gözlerim dolu dolu olur.   Serin esen bir rüzgarın,  tozlu gövdeli ağaçların,   yapraklarını dökmesini,anımsarım, hep hüzünlenirim.   Ben hüznü severim,  nedendir bilmem ama severim.   rüzgarlar eser yüreğimde, yağmurlar yağar gözlerimde,   çocuk olur umutlanırım.   Içimde fırtınalar kopar o an.   Eylülde acılar mahkum alır beni.   özlem kaplar içimi içimden şiirler yazmak geçer. Ben hüznü severim oysa..  Kendimi bildim bileli.. Bir Eylül gecesi, serin bir rüzgar esiyor üstüme. Ayaklarımda sızılar, zaman geçiyor ayaklarımın arasından. Bir çadır var kaldırımda umutların doluştuğu,bir çadır. Ey! Acımasız zaman değişen sadece zaman olsa,gam yemem..! Ya insanlar..? Ben hüznü severim, ben Eylülü severim. kendimi bildim bileli böyleyim.. Hüzün dolaşıyor yüreğime Eylülde, gözlerim buğulanıyor, gecenin serinliği düşüyor içime, özlemlerim karışıyor şehrin ışıklarına, tutkularım dolaşıyor damarlarımda ben Eylülü severim kendimi bildim bileli ........................................... Tülay BALCI


8 Şubat 2009 Pazar

14 Şubat Sevgililer Günü pastaları...

14 Şubat Sevgililer Günü için hazırladığım tek kişilik kalp pastalar...

Seni seviyorum pastası...

Kalp Pasta...

Seni seviyorum pastası...

Seni seviyorum pastası...

Seni seviyorum pastası...

Seni seviyorum pastası...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Eylul hanim kalp pastalarda cok guzel olmus. Kullandiginiz rolling modellerini ilk defa goruyorum,cok hos olmuslar.
Cikolatali pasta grubuna uzun zamandir bende girmiyorum.Ilk gunlerdeki aktifligi malesef kalmadi.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Eylülcüm pastalar harika gözüküyor...
canım yorumun için çok teşekkürler, güzel sözlerin beni çok mutlu etti, inşallah bizde buluşuruz canım benim, herşey gönlünce olsun, ayrıca madem pastalar yapılmış ozaman sevgililer gününde kutlu olsun...sevgiyle kal....

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Eylülcüğüm, canım benim. Ne hoş olmuş, ne anlamlı. O gün yanına gidilemeyen fakat uzaktan hatırlandığını gösteren bir mesaj var sanki zarfta kalbini göndermek ulunca. Sevildiğini bilmek ne hoş bir duygu, birinin biryerlerde onu düşünmesi :) S S lerin düşünülmüş olması da süper. Çok hoş bir proje eline, yüreğine sağlık
Kucak dolusu sevgilerimle muckkk

SOFRAM dedi ki...

Canım Eylül'üm merhabalar,ziyaretlerin ve güzel yorumların için çok teşekkürler,sesini duymak, yorumlarını okumak çok mutlu etti beni,yeniden birarada olmaktan da ayrıca çok mutluyum, inşallah bir daha böylesine uzun ayrılıklar,özlemler yaşamayız.
Önce canım arkadaşım ne güzellikler yapmış diye merakla pastalar arsında bir gezinti yaptım, hepsi de harika,bayıldım, bir sanat eseri sanki,canım seni gönülden kutluyorum, ellerine emeklerine sağlık, tabii bu güzelliklerin devamını diliyorum güzelim...
Bu uzun ayrılıktan sonra hiç pc başına geçesim yok inan, ama sizleri de çok özlemişim yavaş yavaş sizleri ziyaret edeyim dedim bugün. Burada zaman nasıl geçiyor anlamıyor insan, neyse bugün işim de yok,biraz burada tembellik yapayım...
Canım sevgiyle öpüyorum, ailecek sevgi ve selamlarımızla,görüşmek üzere...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Eylülcüğüm, bu güzel çalışmalarından dolayı sana bir ödül verdim. Uğrayıp ödülünü alırmısın canım :)