EYLÜL'Ü SEVERİM......

    EYLÜL'Ü SEVERIM ...                                                                                                                                                                      Yağmuru, hüznü de nedendir bilinmez ama; Eylül geldimi, yağmur yağdımı   çocuk olur yüreğim, gözlerim dolu dolu olur.   Serin esen bir rüzgarın,  tozlu gövdeli ağaçların,   yapraklarını dökmesini,anımsarım, hep hüzünlenirim.   Ben hüznü severim,  nedendir bilmem ama severim.   rüzgarlar eser yüreğimde, yağmurlar yağar gözlerimde,   çocuk olur umutlanırım.   Içimde fırtınalar kopar o an.   Eylülde acılar mahkum alır beni.   özlem kaplar içimi içimden şiirler yazmak geçer. Ben hüznü severim oysa..  Kendimi bildim bileli.. Bir Eylül gecesi, serin bir rüzgar esiyor üstüme. Ayaklarımda sızılar, zaman geçiyor ayaklarımın arasından. Bir çadır var kaldırımda umutların doluştuğu,bir çadır. Ey! Acımasız zaman değişen sadece zaman olsa,gam yemem..! Ya insanlar..? Ben hüznü severim, ben Eylülü severim. kendimi bildim bileli böyleyim.. Hüzün dolaşıyor yüreğime Eylülde, gözlerim buğulanıyor, gecenin serinliği düşüyor içime, özlemlerim karışıyor şehrin ışıklarına, tutkularım dolaşıyor damarlarımda ben Eylülü severim kendimi bildim bileli ........................................... Tülay BALCI


19 Ocak 2009 Pazartesi

Kelebek Pasta...





















Sevgili Meral öğretmen için daha önce küçük kelebekler kondurduğum pastasının aksine bu sefer doğum günü için pastayı kelebek şeklinde, içini ise yine çok sevdiği frambuaz ve böğürtlen ile hazırladım..Meral Hanımın doğum gününü kutluyor bir ömür boyu mutlu,sağlıklı huzurlu nice yıllar diliyorum...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar muntazam;ne kadar güzel pastalar bunlar..
Maşallah size;gerçekten bayıldım..

Ellerine;emeğinize;yüreğinize sağlık..

Yakın zamanda (3 gün sonra)
Kızımın doğum günü ..

Pastasını;özel kılmak için;ben yapmak istiyorum lakin bulunduğum ülkede şeker hamuru yok - daha doğrusu ben hiç rastlamadım..-

Türkiyeden getirdiklerim de bitti..

O yüzden kremalı yapmayı düşünüyorum..
Karar veremedim;sizin böyle bir tarifiniz var mı?

Yardımcı olursanız sevinirim
Şimdiden çok teşekkürler

Eylül dedi ki...

Ne kadar güzel sözler bunlar teşekkür ederim..
Tabiki elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım az kalmış doğum gününe ben şimdiden kutluyorum yeni yaşını:))

Jelatin ve glikoz bulabilirseniz şeker hamurunu evde kendinizde yapabilirsiniz veya Marshmallowdan şeker hamuru yapabilirsiniz Ayşe yaman bunu açıklamalı anlatmıştı bir bakın isterseniz;
http://ayseyaman.blogspot.com/2007/12/marshmallowlu-eker-hamuru-yapm-ve-dnya_11.html

Kremalı pasta yaparsanız çok lezzetli olmasada pastanın üstünü süslemek için çok basit bir tarif var daha önceki blogumda yayınladığım bunuda deneyebilirsin ama sadece süsleme amaçlı;
http://eylulden.blogcu.com/gida-boyasiz-pasta-suslemelerim-deneme-2-3_2874794.html

Siz bunlara bir göz atın ayrıca sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve cevaplarım umarım yardımcı olabilirim...
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

:)
İlgi ve alakanız için size müteşekkirim..
Daha önce niçin rastlamadım size diye hayıflandım bir an..

Hem becerikli ; hem tevazu sahibi ; hem de o kadar içtensiniz ki..

Rabbim cc razı olsun ; dilerim yüreğinizdeki tüm hayırlı arzu ve dualar kısa zamanda gerçeğe dönüşür..

Yaşamınızda sonsuz mutluluklar diliyorum:)

Doğum günü tebriği için de ayrıca teşekkür ederim..

Kapınızı çalarım arada sırada:)

Kolay gelsin..

Sevgiler..