EYLÜL'Ü SEVERİM......

    EYLÜL'Ü SEVERIM ...                                                                                                                                                                      Yağmuru, hüznü de nedendir bilinmez ama; Eylül geldimi, yağmur yağdımı   çocuk olur yüreğim, gözlerim dolu dolu olur.   Serin esen bir rüzgarın,  tozlu gövdeli ağaçların,   yapraklarını dökmesini,anımsarım, hep hüzünlenirim.   Ben hüznü severim,  nedendir bilmem ama severim.   rüzgarlar eser yüreğimde, yağmurlar yağar gözlerimde,   çocuk olur umutlanırım.   Içimde fırtınalar kopar o an.   Eylülde acılar mahkum alır beni.   özlem kaplar içimi içimden şiirler yazmak geçer. Ben hüznü severim oysa..  Kendimi bildim bileli.. Bir Eylül gecesi, serin bir rüzgar esiyor üstüme. Ayaklarımda sızılar, zaman geçiyor ayaklarımın arasından. Bir çadır var kaldırımda umutların doluştuğu,bir çadır. Ey! Acımasız zaman değişen sadece zaman olsa,gam yemem..! Ya insanlar..? Ben hüznü severim, ben Eylülü severim. kendimi bildim bileli böyleyim.. Hüzün dolaşıyor yüreğime Eylülde, gözlerim buğulanıyor, gecenin serinliği düşüyor içime, özlemlerim karışıyor şehrin ışıklarına, tutkularım dolaşıyor damarlarımda ben Eylülü severim kendimi bildim bileli ........................................... Tülay BALCI


21 Ocak 2009 Çarşamba

Marshmallow'lu Mini Sandwich...ve Eti Puf..























Farklı lezzet deneyimlerini bizimle paylaşan sevgili Ayşem'in daha önce yaptığım Fındıklı kurabiyelerinden sonra yapılacaklar listesinde ilk sırayı kapan bu tarifte görüntü ve lezzet olarak çok güzel oldular... Ben artan marshallowu evde hazırda olan kurabiyelerin üzerine sıkıp renkli çıtır şekerler ve çikolatalı çıtır toplar ile kapladım...Üşenmesem çikolata eritip üzerini kaplayacaktım ama bir daha ki sefere yapılmak üzere Eylül'ün seyir defterine bu güzel tarif ve dip not kaydedildi...

3 yorum:

pecete dedi ki...

Yorum ne hacet!!! Bakınız hemen sayfaya ekledim. Sevgiler...

gizem dedi ki...

tarif nerde

Eylül dedi ki...

Tarif için yazı içinden Ayşem'i tıklarsanız tarife ulaşabilirsiniz..